piątek, 26 marca 2010

Remember me...


myślę, że tego Pana nie da się zapomnieć ;D

Boski!!!


Film....
poruszający...
On w zupełnie innej roli niż dotychczas... z jednej strony zimny, bezwzględny, z drugiej... czuły, troskliwy...
Nie będę opowiadać, bo pewnie wiele z Was pójdzie, więc nie będę nic zdradzać :)
W każdym razie bardzo :)
Koniec - jak dla mnie szokujący!
Polecam! :D

A Foty sympatyczne ;) Gwiazdorskie ;D a co :P ha ha

dziś jadę na meczyk do Radomia znów...niestety gramy w barażach tzn. walczymy o utrzymania w Pluslidze...niedobrze.... trzymajcie kciuki :)

WIOSNA! :)



Buziaki :)

p.s. a w ogóle możecie zobaczyc jaka jest róznica w minie między fotą z drzewem bez Roberta , a z Nim :D

23 komentarze:

  1. no foty to boskie wstawiłaś:P

    ja się nie na ten film nie wybieram, hehe jakoś ominęło mnie to całe Robowe szaleństwo:P:P:P:P:P tak wiem, Ty i Charlotte zaraz na mnie zaczniecie wrzeszczeć, ale co poradzę:P

    buzi:****

    OdpowiedzUsuń
  2. eee, nie mój typ:]

    OdpowiedzUsuń
  3. chociaż paniętam że na studjach to z miesiac kręciłam się z takim Marcinem, bardzo podobnym do tego obok Ciebie;D''

    OdpowiedzUsuń
  4. nie znam pana.....;)
    Trzymam kciuki!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. hahaha sobie Ula zrobiła kolaże ;P:P ale ładnie Wam :D nie powiem, na tych zdjęciach wygląda całkiem smakowicie ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś sobie ściągnę to obejrzę ...bo w sumie jest coś kuszącego zobaczyć Roba w innej roli :***

    OdpowiedzUsuń
  7. czesc Pieknosci:** I piekny Robie;*** i co kolejny mecz kupilas?;p na bank obejrze ten film, nie moge sie doczekac:))) sluchaj, moim zdaniem to fajny pomysl z ta prezenterka pogody... niektorzy od tego zaczynali a potem tancza w tvnie!! ;)) zawsze cos w cv wskoczy, moz ejakies kontakty, moze cos innego bys mogla w tv robic... jakis program swoj ;)))

    OdpowiedzUsuń
  8. miałam iść na to z R. ale przyjedzie dopiero wieczorem [jeśli nie w nocy] a w niedziele nam się nie będzie chciało i dupa :/

    OdpowiedzUsuń
  9. uuu, baraże a fuuuuuj, kurwaaaaa....moze jednak bym poszla na RM... eh, nie mogę :P

    OdpowiedzUsuń
  10. no nieee byliscie z Pattisonem razem na spacerze?? ;P ;))))

    OdpowiedzUsuń
  11. co mi tak brzydko piszesz?! oj grabisz sobie, grabisz... :D:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. kiedyś to wyglądał lepiej, z 5 lat temu;D ta tam koło niego to chyba magda, next po mnie, takie głupie dziewcze:\

    OdpowiedzUsuń
  15. spoko, czuba widziałam już nie raz u kogoś na blogu ;P ach ten fluk ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. bo chłopak brał pierwsze lepsze co się ruszało;D'' i chętne było:]ale on to nie wart zachodu, poza wyglądądm to nic takiego w sobie nie ma:/ pijaczyna

    OdpowiedzUsuń
  17. Ty no kurcze nie pomyślałam, ale byś miała kompana;D tylko jest jedno ale:> pamietam jak pozyczył ode mnie na fajnki i NIE ODDAŁ KASY 8|!! hehehe;D

    OdpowiedzUsuń
  18. ja odesłałam już dawnooooo ! ;p

    OdpowiedzUsuń
  19. Czyli co-nie było happy endu??

    OdpowiedzUsuń
  20. mlehehe :PPPP no to gratulacje dla chlopakow ;)

    OdpowiedzUsuń